ankan har du försovit dig? nee, vadå? men du har ju inte knytit skorna?

idag har jag varit i skolan, två lektioner, spanska och filosofi och sen sluta vid tio, gott ju!
så jag och ellenpersson bestämde oss för att göra staden orolig..
vi åt donken och köpte lite kläder oså alltid trevligt ju. köpte även mitt efterlängtade fritidskort!



bilden kanske är lite mörk, men det bryr jag mig inte om! ni får väll leta upp kläderna på stan istället om ni skulle vara interesserade, vilket ni kanske inte är och det är helt okej.


Kommentarer
Postat av: En i bagdad

ser ut att du har hittat mikke fina klader!!! :D

2010-08-26 @ 17:26:15
Postat av: Mellis

fin kläder du =)

jag har med för sovit jag vakande typ 8.27 i morse

gick upp. hoppade ni duschen hade skit bråttom jobbat ;) =)

2010-08-26 @ 19:26:23

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0