ja och så stod morsan i farstun!

och ja för er som inte förstår så betyder farstu hall!

hemma efter halmstad, mycket fin resa va det måste jag ju säga !

- har skrapat upp mitt ben efter att ha slängt mig över ett staket för att inte bli påkörd av bussen när vi skulle handla
- party!
- solat och badat i havet
- vatt i tylösand
- bästa brudar
- träffat norrmän
- ätit
-gått vilse med 20 kg packning
- handlat på lidl







denna sommaren har jag:
- varit i turkiet
- varit i gränna
- varit på liseberg
- varit i göteborg och shoppat oså
- varit i halmstad

Kommentarer
Postat av: bollan

viktigaste punkten är ju att du har handlat på lidl !

2010-08-10 @ 14:25:20

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0