men då ses vi kanske sen. va?? nej jag ska väll inte va kvar där??????

hej min goda vänner och mina icke vänner.

idag så har jag inte vatt i skolan, har vatt sjukling. men imon är jag nog back on track igen så att säga. nu ska jag kolla lite på desperate housewives vilket inte är något ovanligt.

INGET VIKTIGT !!!!!!!
ska nog även städa mitt rum sen, vet inte varför jag skriver sånt här men har inget annat för mig, så ni får helt enkelt stå ut, eller bara skita i att läsa detta.

 

jaa och här kan arne sitta så fint i fönstret, dock gammalt kort, skulle han hoppa upp i fönstret nu hade det förmodligen brakat ihop!



jaa och vad är det här då? ser ut som jag och juliathor har träffat bloggarna?

och imon har jag bra engelska B och då går jag nog i skolan i två och en halv timma ungefär skulle jag kunna tro, gött !


Kommentarer
Postat av: Mellis

fin bild nea gumman

2010-08-24 @ 17:16:24

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0