va du fjäskar för rektorn!! - ah men det är ju iallafall inte hon som går in och sjunger för henne.

idag har jag vatt i skolan, vilket inte är något ovanligt alls, från halv tio till halv elva, vi hade bara ett möte oså, men på måndag blir allt som vanligt igen.

det va inte bara jag som var i skolan utan även våran kära vän emmy Widriksson man kan också kalla henne för spermy eller ankan, och då kan man få sånna här sms på morronen ungefär vid 8:

ankan - vart är du?
jag - hemma, börjar halv tio? är du i skolan?
ankan - ah fast jag börjar inte än?
jag - nehe när börjar dudå?
ankan - jag börjar vid elva..

men bra kämpar ändå av henne, tummen upp för det.



så det firar vi med en bild på henne

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0