fikagodis

helgen har ju varit helt toppen, tummen upp för den

i fredags - var i lägenheten med trevliga människor
lördags- stranden med trevliga människor ( gratis fanta med, jag ovh julia tog nog tio var, dom får skylla sig själva när de delar ut de ! )
sen hem till jullan och laga tacos och äta sen dra till habo med josssan och ankan med!
idag- äta max, sen kom jossan och ankan till mig och åt jordgubbar , himla gott!
imon taggar jag verkligen inte och jobba, men sista veckan nuu!

måste ju bara säga att min och julias gucamole va god!

och min rosa fina mobil funkar igen :D



bilden är från förra helgen, men vi lever livet just nu!

och om ungefär tio dagar drar vi till halmstad, gott !



förra helgen med




också en bild från förra helgen

ah och sen kommer det nog fler bilder från denna helgen ei veckan, ifall ni ville veta, ni behöver ju inte kolla på dom isåfall det är ju bara att blunda



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0