hej?

har precis kommit hem från josie, hon tränar riktigt mycket hon. imon ska hon springa vid klockan nio på morgonen och sen ska hon på gymmet en söndag, himla hurtigt. hoppas hon klarar det!

själv har man precis ätit två stora tallriskar med rabarberpaj och vaniljsås, det är ju livet  de (y)

morgondagen (imon då alltså om ingen skulle förstå de) så ska jag och iaf två av mina vänninor juliathor och ankan till stranden ( la playa på spanska) och sola. jag och jullis gjorde dock ett försök till att sola idag vid rocksjön, det slutade med att vi somnade i två timmar och sen började regna :(




Kommentarer
Postat av: ds- josie

hahahahahahha älskling <3

tack för att du tror på mig (a)

2010-07-16 @ 02:15:22

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0