hej bloggen !

just nu sitter jag här och juliathor gick inte för så länge sen.
helgen har varit mysig och trevlig
fredag-grilla sen fika i stan
lördag- sola och sen va tjejerna hos ankan, trevligt värre
söndag- chilla på brunnstorp och bada sen hem till mig, och snart så ska jag åka till min man!

på tisdag drar jag, juliathor, jossanlaago, josie och ankan till halmstad och stannar där tills på fredag himla najs blir de :D

sen veckan efter vi kommit hem blir det andra planer!






och inte för att klaga, men vad har hänt med vädret? :o det är ju skönt men enligt mig äre för varmt :o det kan väll tagga ner ett par grader iaf så det kan va 26-27 grader kanske?
men tur att vi inte är några veklingar som juliathor hade sagt!


Kommentarer
Postat av: Ankaah

Ta och tagga ner ett par grader, jag har faktiskt varit ute i världen och lärt mig att det bara finns två ord för sånna som dig - SKÄRP DIg

2010-07-11 @ 22:03:48

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0