meen, vart fan är galgen till skorna?????????!!!!

nu är vi iaf hemkommna från Göteborg! jäkla gott vare :D
vi har:
-shoppat
-liseberg
-ätit
-kollat film
-sovit

jaaa det va nog en fin sammanfattning av våran lilla resa :o

hemresan va ju inte lika fräsch så att säga. ska inte nämna detaljer men efter en timmas buss kom det in en människa som luktade inte hallon precis, så det slutade med att vi satt med tröjan för näsan i en hel timme.

när vi kom hem till våran fina stad jkpg så drog vi dirren till texmex och åt dipptallrik, eftersom dom varken hade taccobaren eller texmex i Göteborg :o! det ända tacogrej vi kunde hitta va någon ofräschh tacobuffe med lite köttfärsås! inte okej !
plus att spårvagnarna i gbg inte är så fräscha heller för den delen.



bästa köpet måste ju va partyglaset, den kommer få följa med mig i livet !!!!

bra nödvändigheter!!

och ska lägga upp bilder så fort jag har fått dom, så ni slipper inte mig!


Kommentarer
Postat av: Mellis

mycket fin gerjer du hade köpet.

2010-07-28 @ 14:09:30
Postat av: Berit

Håller med Mellis!

2010-07-30 @ 00:37:10

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0