härligt

älskar vädret ute, så himla skönt!
har solat hela dagen och ätit grillat gatt!
snart blir det film med mammii och jordgubbar! nästa vecka ska jag bli som alla andra och börja jobba, lite skönt faktiskt för inga som är hemma nu ju med mig :( :( (ledsen tjej)
fast det kommer säkert va stråååååålande sol när jag jobbar, skulle inte förvåna mig ett dugg :o (som om ni bryr er)

snart äre helg och det kommer bli great (great = jätte bra eller något sånt på engelska)

och bara så ni vet så såg ankan träslöjdsläraren på greveholm här om dagen ! ( dock skulle jag säga stensholm! men det kan bli lite fel ibland )
 
nu är jag trött och börjar bli förkyld! och imon ska det bli fult väder gott ju ! eller inte



söt bild från förra sommaren :D ( och jaa jag ser ut som en liten fjortis )

därför lägger vi upp en till bild som är lite mer normal!


kanskäää ja vet int


Kommentarer
Postat av: ruben!

hallå räknas inte ja för dig längre :(

2010-06-17 @ 21:41:24
URL: http://bosseemmaszupertrendiga.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0