ingen vanlig dag

idag gick jag upp kvart över åtta för jag skulle va hos tandplågaren tjugo i nio, varför ska man alltid få tidiga tider när man är ledig?
när jag kom in till tandplågaren hör man barn som bara skriker och är jobbiga, vilket inte gjorde min dag bättre.
men men som tur så gick det bra !!!

och jaaa  våga vägra tandläkaren som pulli så fint säger!



- barn som skriker hos tandläkaren :( man blir ju bara trött!
- gå till tandläkaren tidigt, inget man ser fram emot ! :(



- att det är fredag
- att jag klarade att gå till tandläkaren :D ( måste man ju fira med godis eller nått )

ja och som ni kanske förstår så är det ingen vanlig dag idag!

Kommentarer
Postat av: felicianygreeeeen

VÅGA VÄGRA TANDLÄKAREN !!!!

2010-06-18 @ 20:07:14

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0