ta bild så spelar jag död!

idag har jag varit på rosenlundsbadet, med mina tre systrar, emelie becca och hilda, eftersom hilda har fyllt år!
sedan åt vi på mcdonalds, vilket alltid är gott!



jag och bästa systrarna !

hilda: ta bild så spelar jag död!



lite ifrån i fredags, tröjan är ju också ny inhandlad från mQ! ( ifall någon av mina 20 läsare har lust att veta de, jag ahde nog inte velat veta de, men men! )

har ju också sovit på hotell



gott ju !

snart ska jag åka iväg igen till linnea bolinsvin med tjejerna dock inte jossan som är as sjuk, så kryaaa jossan!
 
bye!


Kommentarer
Postat av: josey

tack för omtanken min drottning :)

2010-06-14 @ 20:32:45

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0