vääääääntaar

Här sitter jag och väntar på att få åka !
och hoppas på att mamma kommer hem med donken till mig snart.



Medans eran största idol till bloggare är borta kan ni ju passa på och läsa den här bloggen, vilken är beccas blogg,  och sen den här och det är tinas blogg, eller den här som är cindys blogg, eller den här som är juliathors blogg och sen klicka här om ni vill läsa felicianygrens blogg :D

sedan om ni vill läsa något annat kul så kan ni ju klicka här och det ska föreställa min systers blogg!

MVH LINNEA LÖNN SOM FLYGER TILL TURKIET HOPPAS NI SKANAR MIG, NI KANSKE FÅ LITE TIDSINSTÄLLDA INLÄGG, VEM VET? FÖR NI VILL JU GÄRNA LÄSA MIN BLOGG! OCH HOPPAS JAG STAVADE RÄTT PÅ ALLA LÄNKAR, ANNARS FÅR NI JU INGEN BLOGG ATT LÄSA?

Kommentarer
Postat av: Cindy

HA DE SÅ BÄST NU SÅ SSES VI NÄR DU KOMMER HEM :* kommer sakna diiig, åh vad kul ni ska ha :D <3

2010-05-26 @ 19:21:33
URL: http://cindu.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0