ni är ju för roliga ! höhö

tio snabba frågor om Linnea idag:

- hur mår du idag?  jo tack bara bra.

- vad har du för planer för dagen? hmm planer... låt mig tänka lite.. naaee ska bara va med sebbe.

- vad tänker du på just nu ? som vanligt, tänker alltid på mat !

- vad för mat är du sugen på nu då? hmmm en stor fet pizza med mycket sås.

- vilken är din favorit tvserie just nu? jaduu bra fråga, finns nämligen masso som ex. the big bang teory, desperate housewives, gossip girl och paradise hotel.

-  har du varit ute i det fina höstvädret idag då? fina och fina vädret vet jag inte, det kalla vädret skulle jag mer säga, men jo det har jag faktiskt.

- hur länge sov du idag ? jag sov faktiskt till tio, men låg i sängen och kollade på tv till tolv.

- är du fortfarande rädd sen bion igår? jaa eller kommer bli rädd ikväll antar jag

- vilka bloggar har du läst idag ? hmm ja typ alla, spermy, juliathor, kissie, paow, hugo m.m ska läsa mer snart.

- hur mycket är klockan Linnea ? 14:12






Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0