åhnej

tjena mannen och kvinnan!

just nu sitter jag i skolan och har spanska men dock slutar jag om typ tio minuter, så det är skööööööööönt! cindu får lite ryck för att jag fick börja tidigare och får sluta tidigare ! :D

jag är vääääääääääldigt tröttt, får tisdagar är vääääääldigt långa dagar för mig, hela ifrån klockan 8-halv 2 !! hinner ju inte ens äta, så vi får ta med mat upp ifrån resturangen och äta på lektionen !

jag är himla taggad på kvällens tv Desperate housewives och Cougar town eller hur det stavas, som tur sitter inte Juliathor och rättar mig och skriker när jag skriver fel !!

återkommer senare när jag är hemma oså tror jag väll, men jag antar att ni inte blir ledsna även om jag inte skriver, för jag har ju inget att skriva om (?) bara sånna här onödiga saker. Imon blir det iaf träning med kollegan !

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0