där sitter det två personer vid motorvägen!! ankan.. det är två koner

igår kunde jag inte ens blogga för jag va så sjuk att jag inte ens orkade gå upp ur sängen, det va himla jobbigt. riktigt sjuk va jag, orkade inte ens sätta på tv:n (!!!!!!) då vet man att Linnea Lönn är sjuk!

idag mår jag en aning bättre, lite ont i halsen men men. imon ska jag till skolan, jag är ju ingen vekling heller!







har ju till och med varit ute idag som ni ser ! och varit uppe med tuppen va jag med, klockan tio vaknade jag !

jaaa och rubriken sa min kära vännina igår på bussem, hon trodde det va två personer som satt och chillade vid motorvägen, men det va ju bara två oranga koner som låg där ??


Kommentarer
Postat av: Emmy Semmberg

lovar att de två människorna var förklädda när du såg dom!

och älska bilden på arne längst ner <3

2010-10-20 @ 15:46:07
Postat av: Mellis 89

fin bild

2010-10-20 @ 17:25:49

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0