DET ÄR MITT UPPE I UPPTRÄDADET, GÅ OCH SÄTT DIG IGEN!

jag kan knappt röra mig, har en sådan himla träningsverk!
gårkvällen va rolig oså, jag och julia hade konser såklart till telephone så att alla skulle få se  oss live och inte bara musikvideon, men jaa ingen som ville kolla typ, men men det är deras proböem när de missar sånna stjärnor som oss !

sen åkte vi bil hem, åkte ju runt 2 tror jag, va hemma halv 4 vilket jag räknade snabbt ut med min smarta hjärna at det tog en och en halvtimma att åka hem? från habo till huskvarna, men yaya ! hade tatt längre tid om jag hade gått så att säga.

idag har jag bara kollat på solsidan och desperate housewives, måste ju tagga upp mig till tisdag när det börjar igen, så gött!
men men sen tog jag ett beslut att åka till stan och fika och nu måste jag sätnga av datan ser jag nu och stressa iväg, smart !!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0