stopp i toan på kitas?

hej igen för andra gången idag,  nu har jag gjort klart min religon ifall någon skulle bry sig !

shoppade lite igår och då blev det
en grön hög kjol och halsduk så ahh kanske kan ta kort om jag orkar ladda batteriet till systemkameran.

men men, kanske tar tag i något mer nu, annars sitter jag bara här och väntar på att sebbe ska sluta jobba så han kan komma till mig !

och ikväll är det ju inget mindre än TV som gäller (okej Tv gäller väll alltid för mig men idag är det extra speciellt)

 

va söta vi va ! tror vi tog bilden i sommras eller om det va i ungefär maj :)


Kommentarer
Postat av: är det någon okänd eller är det josie?!?!?

Ååhh vilken bra bild på er tjejer!!!!! ni borde va stoltaaaaaa

2010-10-05 @ 23:31:21

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0