snygga stjärtar ni har, jag kan inte slita min blick ifrån dom !!!!

god morgon världen, vilken underbar dag (not)

söndag idag om ingen skulle veta om det, och jag måste plugga som en gris idag, men kan ju iaf trösta mig med att gossipgirl börjar idag klockan 7 !

går var jag somsagt med kollegan, alltid lika trevligt och alltid lika dryga !

och livrädd va jag med när jag gick hem igår måste jag bara meddela.. poliser överallt ! och bussen kom aldrig :( ledsen_cool_93_tjej !


och i just have to say, när vi gick till max i fredags så trampade vi i lera så våra vita converse blev bajs bruna :(
även de bästa stjärnor gör misstag ibland.
och påtal om misstag, blev vi nästan instängda igår mitt på kålgården, vi hittade ingen utväg, det kanske låter konstigt men det va så det låg till.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0