undra varför ankan har ont i sin armbåge?

ååh nu blir jag ledsen, har ju inte haft tid att blogga :(

MIN FREDAG (IGÅR) VA AS STRESSIG !!! (och på tal om as, fråga pappa mig nyss va as gott betydde !! )
började ju med skola och så som vanligt, hade mitt jäkla geografiprov, åt på style som vanligt. drog till gymmet och började känna att jag fick huvudvärk, men men tänkte jag då, det går över tills jag gifter mig (dock kommer den ju aldrig gå över, för ska inte gifta mig någongång)
skulle ta bussen vid klockan tio i 4 ifrån stan, bussen var en kvart sen, sen när den kommer åker den bara förbi mig ???????
som tur kom det en buss någon minut senare. men åkte bussen hem, va hemma tjugo i 5, slängde i grejer i väskan, böt om, värmde bullar och gjorde en macka och sprang till 101 så jag kunde ta den till stan. Och där satt jag på 101an helt andådd och åt min fula macka och mina bullar som ett fån. mötte cindy i stan, vi drog upp till becca, där tina och jossan va, trevligt att träffa dom igen, för länge sen måste jag faktiskt säga. tog bussen ifrån becca vid halv 8, och drog upp till malin där det va party, himla trevligt måste jag säga!

ikväll ska jag tillbringa min kväll med mina vänninor, vi ska äta taccos (jo jag och kollegan har tvingat dom till att äta de) ska äta massa godis och chips och kolla på film, that's nice !

ska nog lägga in bilder från igår, fast det gör jag imon så mina kära bloggläsare har nått kul att se fram emot, mohahha!





Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0