ett litet inlägg såhär nu på morgonen

godmorgon eller god för middag för vissa, kanske tillochmed god eftermiddag för andra? jaja jag ska inte tjata om det här mer.
igår va vi som sagt på grease, vi hade vip biljetter och allt, och satt i lougen (ja vet inte hur det stavas så stå ut med det !! ) den får ungefär 3/5 lönn.
sen drog vi till sebbe där det va andra människor. jaa och sen åkte jag hem. jag vaknade idag, va hungrig som vanligt, åt massa frukost, och nu har jag suttit här i min säng med datan ett bra tag. måste ta tag i livet och börja plugga på filosofi provet ! men det låter inte lockande enligt mig.



1. julmust måste ju vara det godaste som finns.
2. ingen av idolerna i idol är bra denna omgången ? bara tråkiga
3. filmkvällar är gött såhär på hösten !
4. tv är himla kul att kolla på om det är bra program !
5. att ha ont i magen är nästan värre än att ha ont i huvet!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0