max, oja, max, oja maax max max max ojaojaojaoJ

hejhej mina fantastiska bloggläsare !

idag är det fredag vilket betyder helg! mycket skönt må jag säga, det jar varit en slitsam och jobbig vecka i skolan.
om cirka en timma ska jag dra mig in till stan och äta max med juliathor, mycket fint! jaa det är så livet ser ut för tillfället.

hmmm och påtal om stan, så kan jag ju passa på att emmy, spermy ankan vill inte bli lesbisk längre, utan vill leva förhållande.
Hon gillar dock strand promenader, titta på stjärnorna mitt inatten, mysa framför brasan och laga riktigt goda tre-rätters middagar.
Vill ni vinna en dejt med henne? ta en lapp ur:



NÄÄ SKÄMT!!! HON HAR REDAN EN POJKVÄN SÅÅÅ NI FÅR HENNE INTE ! STRÖM ÄR EN LYCKLIG MAN SOM HAR HENNE !


Kommentarer
Postat av: berit

har du hemmorojder i byxfickan eller?

2010-10-08 @ 21:17:58
Postat av: STRÖM

Att ja e lycklig ;D min spermy :J

2010-10-08 @ 23:55:23

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0