åååh hur mycket får plats i sin matsäck egentligen? matsäck?? magsäck heter det väll?

god morgon, god morgon ! idag är jag ju som sagt ledig det är skönt de !
så ja finns inte så mycket att skriva..

tagget på ullared ikväll iaf !
och för er som vill veta har jag två idoler här i livet. den första är ullareds morgan och den andra är morgan pålsson !


 dagens planer är inte så intressanta, så er som inte vill veta dom kan bara blunda och sova i en halv minut.

- fika

- va med sebbe och kolla på ullared!

ja där satt den... men sen står det itne så mycket mer på schemat!


Kommentarer
Postat av: ruben!

det kan vara den bästa kommentaren jag har hört i hela mitt liv..

2010-09-13 @ 23:38:43
URL: http://bosseemmaszupertrendiga.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0