åh han va jätte dum mot mig. va du dum mot han då? ne eller jag skrev en lapp!

hejsan hejsan alla blondiner, brunetter och rödhåriga !

vad hände i linnealönns liv igår? ja det är en stor fråga man kan fråga sig själv. jag och min kära pojkvän va och åt på kaffe paus där kollegan julia jobbar!


och nu ställer vi frågan igen, på ett annat sätt. vad har hänt i linnea lönns liv idag? joo tackar som frågar! idag har jag fikat med angelica och cindy, mysigt värre :)

just nu taggar jag kina mat med mamma, och idol. hejdå !


Kommentarer
Postat av: Cindy

hahaha åhnej på din rubrik!

Han va skitelak mot mig ;o och jag mot han kanske (a) skrev iaf lappen som går till chefen ihopp om att han skulle få sparken :D hahaha

2010-09-16 @ 19:04:10

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0