åhnej jag får ont i huvudet...

... för att jag har gjort engelskan som tog himla lång tid, så nu när jag tänker så tänker jag på engelska ist! konstig? ja det kan tyckas men så blir de...

.... och jag får ännu mer ont i huvet av att tänka på att jag ska göra klart min samhäll vilken sekund som helst

.... men jag får mest ont i huvet av att jag måste vänta två timmar på innan idol börjar!!!!!


dags att sluta va dryg  kanske? hmm naaae skulle inte tro det, men visst för en sekund!

jag älskar min finaste pojkvän !

så nu har jag vatt seriös, så nu blir jag dryg igen!

 




Kommentarer
Postat av: ruben!

om du kommer hem till mig kanske du kan få en alve så kanske huvudvärken försvinner stackars barn!

2010-09-22 @ 22:43:39
URL: http://bosseemmaszupertrendiga.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0