hugrig & sur? neee jätte hungrig och jätte sur för att va helt ärlig!

precis innan linnea lämnar skolan säger jag till cindy: jag ska träna idag !!!
Linnea sitter på bussen hem i en hela halvtimma (ja de tar ju tid att komma till förorten), Linnea blir så himla trött och somnar nästan, känner lite hals ont.
Linnea går hem och tänker, NAE skitsamma!!!!!! ingen träning när man är trött och har ont i halsen!

men men så kan det va i min hjärna ! och just nu är jag så himla hungrig så det knappt är sant !

senare så ska jag äta och sen va med sebbe! trevligt värre! imon blir det munksjön i skolan? taggad? neej verligen inte, det är svinkallt ute............

jaaa en liten överaskning, inget är dagens hiss idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0