jag höll på att trilla av stolen när hon kom ! (dock satt jag på golvet och letade efter min penna så det gick inte)

igår va jag knappt hemma nånting det va ju därför storbloggaren själv inte hann blogga!
men idag har jag haft all tid i världen på mig att blogga, så därför gör jag det nu..

Igår va jag i skolan, va lite med kollegan thor och sen fikade med andra människor, trevligt trevligt. sen drog jag och kollegan till basse och kollade idol.

och dagens planer till all ära är att titta på inget mindre än IDOL !!!!!!!


sen dagens tips är att:

för er som vill / är oranga i ansiktet, sluta slösa på orange foundation och ta morotspure (hur det stavas?) i ansiktet istället. det blir billigare och när man blir hungrig kan man bara äta lite :)





 

åååh vilken vacker bild jag hittade på mig och jossan nu !

och min bloggrubrik är sagt utav ingen mindre än emmy widriksson ( hon brukar klämma ut sig roliga grejer )




Kommentarer
Postat av: din vän mellis =)

mina bäst vänner du och jullan sankar er mkt =)

2010-09-15 @ 18:23:57

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0