jag kommmer inte på nått !

god morgon god morgon!
söndag idag ju, jag är trött! och nu sitter säkert alla och vill ha längre helg och  inte gå till skolan imon men då tänker jag så här, hmm jag har ju ingen skola imon? jag är ju ledig!!! himla härligt!


och många tycker att söndagarna är tråkiga och lama (det tycker inte jag) men då har jag tips till er vad ni kan göra!

- ni kan låtsas att det är en annan veckodag.
- kolla på hipphipp
- äta rostade mackor
- göra morgongymnastik på kvällen
- eller göra namnbyte
 
där fick ni er några kluringar!




eller helt enkelt spela in musikvideos !


Kommentarer
Postat av: beccis

rostade mackor MUMSSSSSSS

2010-09-12 @ 22:18:03

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0