ojjjjj !

åhnej, jag har inte hunnit blogga på hela helgen!
i fredags vare tjejkväll hos kollegan juliathor, åt tacos som vanlig och kollade idol, himla trevligt!
lördags, eller ja igår kan man också säga om man vill men jag föredrar att säga lördag! såå va det stan med mamma och syster, inhandlades en ny skjorta och en ny skinnjacka, kan lägga upp en bild imon om någon skulle bry sig!
sen åkte jag till min kära pojkvän och sen drog vi på party ! himla trevligt.
idag har jag spenderat dagen med min pojkvän, kollat på supersugen, den  näst bästa filmen som finns enligt mig, för den bästa är ju såklart morgan pålsson!
sen blev det tacos med mamma och kolla på den nya roliga serien på svt, morgan pålsson skådespelaren är med, och han är ju en redig idol i mitt hjärta!

ojjj !!! får inte glömma att jag träffade ström och samme på bussen idag, råkade gå in i ström och såg han ej ! men det ber jag om ursäkt för!

imon ska jag lägga upp en liten kluring, så håll ut!


Kommentarer
Postat av: emelie

Hejsan! Jag heter Emelie och jobbar som hårförlängnings frisör i Jönköping.



Jag erbjuder isättning av hårförlängning med kreatin slingor (nail hair & stick hair) och även metoden fläta och sy fast trens.



Jag ska snart hyra in mig på en frisör salong men en så länge så kör jag privat. Jag erbjuder kanon priser och ett riktigt bra jobb. jag har 2 års erfarehet utav mitt arbete och har hållt på med hårförlängning och färgning i flera år.



PRISER:



sy/fläta fast hårförlängning: fr. 399 kr

kreatin slingor: fr. 599 kr



(Vill du också köpa håret utav mig, så ger jag dig info om priserna för själva håret. Men tar du med dig eget hår blir det bara priset ovanför).



Hos frisörer betalar du 2500-5000 kr för hår + isättning hos mig under 1500 kr. Billigt och ett kanon bra jobb.



Är du intresserad och vill ha mer info eller boka tid?

[email protected] eller 076-320-93-30



mvh/emelie

2010-09-27 @ 01:15:34
URL: http://sehlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0