julia i underlivet!

hej alla fula och riktigt fula och snyggingar!

jag frågar mig själv om jag är trött? och tillsvar får jag: jaa jag är as trött!
det händer lätt efter en lång jobbig skolvecka...

men det är ju iallafall fredag för det är ju inte måndag, tisdag, onsdag, torsdag, lördag, söndag så då förstår man ju att det är fredag. och ikväll kommer det lite tjejer hem till mig och l0ret med som fyllt år så då firar vi henne med taccos (viket inte är något ovanlig alls, tacos är livet! fast stavas det taccos eller tacos? svår fråga det där. men men)

ska väll sova lite antar jag för jag vill ju inte somna sen ju?



ska nog byta färg på bloggen med, blå är en konstig färg...


Kommentarer
Postat av: tacos

tacos.

2010-09-10 @ 15:41:42

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0