getingar som bygger bo på altanen!

först och främst så vill jag tacka min vän spermy för en halv panpizza och en förkyldning, tack tack!

nä men nu har jag blivit himla snorig, febrig och hostig, men vi får ju hoppas att det går över snart, går väl iallafall över tills jag gifter mig, om det nu skulle bli så. Annars blir det lite jobbigt att vara sjuk resten av livet.

tydligen så snyter man bara ut 14 gram snor när man är sjuk, vilket jag inte tror på, känns som jag snorar flera liter.. men men nu va jag äcklig.

bion igår va iallafall jätte bra tycker jag, lite små romantiskt och läskig !

TIPS FRÅN MIG !!!!!
missa inte Desperate housewives ikväll, är spännande nu !


Kommentarer
Postat av: hulda huldasson

ANKLAGAR DU MIG? GETINGJÄGAREN? fy fasiken va lågt, jag skulle aldrig smitta ngn!!

2011-04-26 @ 19:54:28
URL: http://spermy.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0