jag gillar inte rubriker !

tänkte bara meddela lite om min helg:

fredag: bokade resa, ska bli så himla gott ! sen så va jag ute med Angelica, kan beskriva kvällen med ett ord, vi dansade hela natten (okej blev en mening) och det va roligt vill jag meddela er bloggläsare !!

lördag: pluggade på samhällen, åkte till sebbe, dit kom även Albin och Amanda och vi kollade på skräckfilm, jag älskar skräckfilmer, men dom här filmerna kunde jag knappt kolla på, höll på att skita ner mig det va så läskigt. men det va väldigt trevligt vill jag säga!

och så saknar jullan som är Kina :(

nu ska jag göra klart samhällen, roligt ? nae det tycker jag inte !

 


Kommentarer
Postat av: hulda huldasson

åh, hoppas verkligen att du har börjat med bloggandet på riktigt igen!!!!!!!!!!! har för lite att läsa!

2011-04-03 @ 21:02:36
Postat av: amanda

jag dog inte och bröt inga ben så det gick hyfsat :D



var dum som gick och missade slutet på paranormal activity, ville ju veta hur den slutar, dog bebisen? :O

2011-04-04 @ 15:22:28
URL: http://nattstad.se/mndi

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0