riktigt bra !

dåligt dåligt att jag inte har uppdaterat men jag har haft fullt upp ! jag har nämligen jobbat, varit i gränna, grillat, övningskört, firat påsk, varit på bio ! och vi får ju inte glömma det viktigaste utav allt, jag har spelar sims !

var på scream 4 igår med sebbe, den va underhållande måste jag ju säga, ikväll blir det bio igen fast idag äre  med min kära syster Emelie! Rödluvan filmen, kommer inte ihåg vad den heter, blir det iaf !



nachotallrik i Gränna hamnen !



Grillade med tjejerna och GrEllen

mat ?



påskägg, fint, nu ska jag dra mig ut i solen med min snoriga näsa, har ju gått och blivit lite små förkyld så här på våren!!

adios amigos !


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0