vad vore världen utan smink?

okejj bilden här nedan är lite fail för jag lyckades inte ta kort så det blev jämt!



men det jag ska meddela är att livet skulle va mycket enklare utan smink och utan att tänka så mycket på utssendet, visst man skulle ju se ful ut, men det hade ju varit enklare så!
Går man utan smink så blir man ju uttittad !
Min lärare har sagt två gånger nu till mig nu när jag inte har haft nått smink, att jag ser sjuk och hängig ut ! så ett tips till er som inte orkar stanna kvar i skolan, sminka er inte!


Kommentarer
Postat av: amanda

jag slutar praktiken halv fem så kan när som efter det ;D

2011-04-05 @ 18:57:40
URL: http://nattstad.se/mndi
Postat av: hulda huldasson

bra tips där lönn löv!! Ska meddela vidare detta till spermy, hon kommer säkerligen ge mig en stor belöning!

2011-04-06 @ 15:13:46

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0