galet !

väldigt fin dag eller som min kära kollega skulle ha sjungt, och som hon sjöng idag - LIVET ÄR UNDERBART !

va på peset idag och skrev in mig på skolan, så numer går jag där, känns för himla bra !!
sedan drog jag jullan och pezi och åt lite, himla gött och inget ovanligt
och efter det gick vi på stan, och idag va jag minsann ingen ove sundberg utan slog till med lite skor och annat smått och gått..

ikväll blir det fika och bio med mina rövar, bättre blir det väl inte !!
resten av helgen består av jobb :)



egentligen är den lite ljusrosa men den kände väl för att va lite mesig på bilden..





nu ska jag fortsätta att kolla på playa del sol, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0