nu är du avis torsten !

trött tjej myser i sin onepiece !

de senaste dagarna har gått åt till att slappa och gå på bio (horrible bosses, as rolig film !!!!!! ) träffa mina vänner, stan, fikat, ätit, sebbe !
även skolan har börjat.... inte lika kul dock, men men man ska inte klaga! idag börjar jag klockan 3 och då kan man ju undra hur jag fördröjer tiden nu när alla andra är i skolan.. 

- jag kollar tv
- myser med arne och svinto
- planerar va jag ska köpa imon när lönen kommer (!!!!!)
- målar naglarna

och ja slappar, allmänt gott !

efter skolan ska jag övningsköra, så håll er borta om ni inte vill bli skadade.. ett litet tips bara !





saknar alanya <3 inte alla som tar på sig en onepiece klockan 5 på morgonen i 30 graders värme och går ut i alanya !!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0