byt låt.. byt låt.. loret !!!!!!

full fart just nu i livet !

hmm ja i tisdags va jag somsagt i sommarstugan och badade och solade heeeela dagen!
onsdags jobbade jag sedan blev det en liten utgång efter det, fint det med !
igår = tordags för dom som inte förstår det, så¨va jag och kollegan uppe med tuppen, fixade lite biljetter till landvetter nästa vecka, så vi hinner med planet så att säga och sen drog vi direkt till jossan (okej inte direkt vi hann äta en halv kebabrulle innan) och badade i poolen hela dagen och på kvällen blev det grillning ! så det ska va!

nu ska jag snart ska jag åka och jobba !



som vanligt hann vi äta upp maten innan bilden han tas ! men en halv majkolv och en oliv är väl inte helt fel heller att se?


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0