jag ska nog sova under lucian ! nehe menar du det ??

idag är det festligt värre, för idag har jag med mig kära cigge till skolan !
inte vare dag man har med sig cigge vilket nu min data heter (BECCA SOM HAR NAMNGETT HAN) och det kan u vara bra att ha med sig han, när man som idag, kommer till skolan och vi har inställd lektion.....

förövrigt så ligger pelle här jämte och sover, är inte förvånad alls, hon tog min väska som kudde, hon kände att den va lite mjukare än hennes egna !



snart ska vi kolla på pesets berömda luciatåg, hoppas det är nått att hänga i granen !

Kommentarer
Postat av: Väldigt anonym åskådare

applåder och jubel

MEN SÅ JÄVLA BRA VA DE VÄL INTE!!!!!

Häng inte detta luciatåg i granen är du snäll.

MVH En trogen läsare som undrar varför majoriteten av luciatåget (inklusive lucian) såg deprimerade ut!

2011-12-13 @ 12:39:36
Postat av: Hulda Huldasson

hahahhaa åååh vilken vacker bild du hade där!! Den har jag inte ens sett någon gång :D:D::DD Härligt att återuppväcka lite minnen såhär på kvällskvisten!

2011-12-13 @ 22:32:43
URL: http://spermy.blogg.se/
Postat av: bosseemma

vilket himla fint namn på rebeccas dator!

2011-12-14 @ 20:54:45

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0