ibland så lyckas man !

nämen nu är storbloggaren igång !! tredje inlägget för idag, är helt förvånad själv. kanske beror på att jag är ganska uttråkad, men men !

är så uttråkad att jag har räknat hur många profilbilder jag har på facebook, och det var 22 stycken, många kanske tycker det är mycket och andra inte, själv tycker jag är det är ganska normalt.



den här bilden är upplagd 12 januari 2009, vilken fotomodell jag var på den tiden!!

känsliga tittare varnas när ni ska kolla på bilden här under !



och detta är min nuvarande profilbild, tycker att jag har blivit bättre på det där med modellandet på senare dagar när jag kollar på den här söta bilden !

hejdå mina kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena, spermy här!! Kan ju inte säga annat än att jag är stolt över dig! You go girl!

2011-02-25 @ 14:56:08

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0