till mina trogna bloggläsare

I'm back !!!! som ni ser nu när ni läser detta så sitter jag här och bloggar, som inte har hänt på ett tag. men frågan är då, vad har jag gjort under denna bloggpausen? svaret är:
-kollat tv
 -haft sönder min iphone (dock va det ju självklart inte jag som tog sönder den)
-fått tillbaka iphonen.
-kollat upp min syn
 -spenderat pegar
-partajat
-varit med sebbe, och ja kollat på fifa?
 -tränat
men men vanliga veckodagar i mitt liv! men men nu ska jag bli bättre. känner även att jag måste sluta kolla på tv så mycket för nu har jag börjat få ont i nacken.... inte bra !



men men nu ska jag fortsätta klia på mitt ben, (ja det kliar väldigt mycket) spermy tycker att jag ska klia tills såret köttas upp, men jag håller inte riktigt med där !

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Rebecca heter jag och är en trogen läsare :D hiho, äntligen! gått in om och om ingen men inget uppdaterat, illa är det :( men NU sååå :D hahah <3

2011-02-24 @ 21:07:04
URL: http://kindofbusybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0