40 års kris?

det känns som jag har hamnat i en 40 års kris, sitter på mitt rum och surar för tillfället. varför ? jo jag vet inte! känner bara för det.
men tillbaka till 40 års krisen, det är för jag känner att jag inte ha gjort nått kul på lovet ? och att jag vill fylla 18 nuuu !!

dessutom innan när jag åkte buss idag satte sig en bakom mig och hon började prata för sig själv, hon lät arg så jag blev rädd :(
och påtal om att åka buss, i förrgår när jag åkte buss (åker ju buss hela tiden låter det som ? ) så satte sig en framför mig och han luktade kiss, och så fort dörrarna stängdes på bussen kom det en massa kisslukt med som en vind !



men nu ska jag bli lika glad som jag va på bilden!

hejdå alla fula och snygga

Kommentarer
Postat av: becciiissss

hahaha ja vet vem du menar. han luktar så sjukt äckliggttttt...

2011-01-06 @ 01:38:31
Postat av: Mellis 89

så fin bild var er på skoltalongen kistas gymnasiet du och julia:)<.av min vän :=

2011-01-06 @ 13:32:47
Postat av: Spermy

Nej men linnea då, din jäkla gamling, nu får du rycka upp dig!!!!!

2011-01-06 @ 14:50:00
URL: http://spermy.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0