Tillbaka !

tror minsann jag är tillbaka här!

jaaa jag har ju haft ett litet upphåll (ganska långt ? ) men det är ju fortfarande folk som går in på min blogg och kollar, haha !

men men tillbaka till att skriva om mina onödiga dagar, där det händer sååååå mycket (eller inte)

men på lovet har jag:
- firat jul och fått jätte många fina julklappar
- firat nyår med fina människor
- kollat ungefär 1000 minuter på gossip girl säsong 2
- slösat 2000 kr på kläder och annat skit på fem dagar, så nu blir väl pappa galen när han får veta de.
- spenderat tid med jullan och med sebbe !
- vatt på bio.

ja det är väl ungefär det som har hänt i mitt liv. inget ovanligt alls vill jag säga.


gick upp lite i vikt utav all julmat..



tex mex <3



lite party



arne med sina tomtekläder

ha det bra mina vänner, hejdååååå


Kommentarer
Postat av: Slemmy

Välkommen tillbaka pullan

2011-01-04 @ 08:14:37
Postat av: Mellis

fin

2011-01-05 @ 15:19:44

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0