cykla på motorvägen !!

yamen halllllluuuuu som jeppson hade sagt !

dagen har varit kalas. jag jobbade till 4, sen vid sju så träffade jag några ifrån min klass och vi gick och åt och pratade, trevligt värre va det!

imorgon är det bio med pezi och spermy som står på schemat! jag och spermy ville se kung fu panda 2, men  finns ju självklart då inte i engelsk tal i jönköping ???? så ja, fick bli kronjuvelerna, så långt ifrån kung fu panda som det kan bli.

inte långt kvar heller tills det blir alanya med fina vänninor !

adios!

VARNING ! detta kan ge hemska drömmar!



trött  tjej förra veckan som inte fattade att ens sega cam tog kort !



en aning piggare här kanske !!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0