Lön = shopping !

ja rubriken stämmer in helt rätt idag !
har varit en liten sväng på stan och då blev det att jag fick med mig lite saker hem ! blev även en lunch på jensen, fick en seg köttbit så va tvungen att tugga den typ tusen gånger innan jag kunde svälja, så såg väl ut som en ko förmodligen, men annars var det gott !









orkade inet vända på bilderna men det är bara för er att vända på datan!

orsaken till att jag köpte en bikini var för att vi åker snart till Turkiet! annars är det ju ingen mening att ha den för det är ju aldrig sol här längre ju :(
 
planerna nu är att jag  ska övningsköra och sen va men kollegan !!!! :D

Kommentarer
Postat av: amandaaaa

vart hittade du bikinin?!! :D

letade för fulla muggar idag efter en men fanns ju knappt några :o

2011-07-25 @ 21:42:06
URL: http://mndie.blogg.se/
Postat av: Anonym ♥[FOTO]

Hej, du har en jätte fin blogg!



Jag skapade min blogg för inte så länge sedan, och jag behöver verkligen hjälp med att få fler besökaren, vill du göra ett länkbyte eller något? Ska vi följa varandra på Bloglovin' om du har det? ♥

Förlåt om jag skriver detta



//Anonym ♥

2011-07-28 @ 10:41:39
URL: http://minafotografieravmig.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0