och nej idag kör jag ingen rubrik !

vad gör Linnea just nu ?
äter jordnötter, mat och försöker smälta allt plugg..

vad är Linnea mest irriterad på just nu?
massa saker, den fula historia B boken som inte kan förklara nånting och ska blanda ihop allt. att jag har skrivit en jäkla labbrapport även fast jag inte går natur...
Och som om inte dte vore nog så ska jag sitta och vänta på tills våran nya soffa kommer och ja den verkar vara försenad....

vad har linnea för planer utav resten dagen?
fortsätta plugga lite till, fortsätta vänta på soffan, åka en sväng på stan och sen mysa och äta tacos med sebbe !



en sån här hade ju inte suttit helt fel, det måste jag gå och köpa sen....... är jag lite små irriterad idag? svar JAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0