nej men jag är frukosthungrig !

godkväll alla kära !
idag har jag befunnit mig på friskis och svettis och sedan även tatt tag i lite plugg.. back to verkligheten...

i fredags så jobbade jag och sedan spenderade jag min kväll med min goding sebbe, snäll som han är så lagade han god mat till mig och vi åt godis (ett måste, nått vi äter varje dag) och kollade på film (superbad för övrigt, eller ska jag skriva supersuger, bästa filmen)

lördags sprang jag runt på stan som ett kioskmongo, sedan blev det lunch med mina fina vänninor och sen bio med min fina syster emelie :) och ja efter det så åkte jag till sebbe och spenderade mina sista timmar av lördagskvällen där med sebbe, fischer och jessica ! trevligt trevligt !

söndags: jobbade jag igen och haha åter igen så spenderade jag tid med godingen !! film och popcorn denna gången!

just nu håller jag på och uppdaterar min mobil.... och smart som jag är har jag skrivit ner mina kontakter ifall dom försinner så jag slipper
på facebook att jag inte har några nummer kvar, jag menar tänk om ingen skriver sitt telefonnummer och så sitter man där och känner sig inte så omtyckt! så körde på den säkra sidan och skrev ner dom hehehehhehe! snart ska jag äta julskinka, ååhhh va jag taggar !



tack och hej

Kommentarer
Postat av: hemlig

snygg brud i hörnet ;)

2011-11-22 @ 22:04:04

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0