kan du sluta skrika, jag har ont i huvet !

ja precis sådär lät det på naturkunskapen !
idag har jag en effektiv dag vilket kan vara skönt i början utav dagen men nu såhär på eftermiddagen efter att jag har ätit börjar jag bli lite trött !
men trött kan jag inte va, för snart ska jag bege mig mot jobbet !

påtal om effektivt så längtar jag tills svenskan på onsdagen ska bli klar för då, då kan man känna att man har pluggat klart allt till lovet tjohooooooooo



kolla upp till vänster av hörnet på bilden, så om jag ser rätt så sitter det en hungrig syster och äter !




Kommentarer
Postat av: ruben!

men haallå hon i hörnet, är inte det där den kända bloggerskan bosseemma?

2011-10-24 @ 19:14:18

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0