DET LUKTAR KEMISAL

seg man kan va !
idag har jag besökt min syster, vi har ätit lite och kollar på big bang teory (SÄSONG 5 !!!!!!)
fick även hem ett smaskigt paket på posten idag, goooottttt! kan dock inte berätta va det är för något, eftersom det är första julklappen för i år.
och påtal om paket så hoppas jag att det anländer ett till paket nästa vecka, med min ny vinterjacka jag beställde hem idag ! (GLAAAAAD)
nu ska jag snart börja fixa mig, gisssa tio gånger vad jag ska göra??? (nått jag gör varje fredag....)
för en gångs skull så löste sig dagens dilemma ganska så fort idag, kollade in i garderoben och hittade kläderna direkt!


får ej in bilder ifrån min mobil på datan nu, fast det är inga roliga blider ändå



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0