ett äpple av gooold

nu är jag frisk som en katt !

dagen till all ära har jag varit i skolan och haft en lektion och sedan efter det gick jag till friskis och tränade. och snart så ska jag faktiskt bege mig mot banken för att tydligen så verkar inte min bankomat kod fungera, och pengar behöver jag ju.. och kom inte och säg nu att jag har slått fel kod, för det ska ni veta, det har Linnea Lönn inte gjort !!!
efter det ska jag tillbaka till skolan och ha min sista lektion för veckan wiie..

imon = fredag, då ska vi kolla på film och äta på chili thai med klassen! och på kvällen ska vi fira snyggaste sarah som fyllde 18 i tisdags! !

i övermorgon = Lördag, på kvällen så ska sibbe min kära pojkvön firas med! så blir himla mycket firande, men det gillar vi starkt !


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0