mitt hår har blivit vågigt... men det ser ut som självfall! ja men det är väll självfall? ehh ahh

sista september idag, och då ställer jag mig jälv frågam, vad ska linnea lönn hitta på idag?

jo jag har ju redan varit i skolan, och nu håller jag på och städar mitt rum. jag tänkte även dra igång tomten är barn till alla barnen  filmen, för att få lite julstämmning i det hela !

men men, idag ska vi fira min kära mor som fyller år imon, grattis i förskott älskade mamma <3
och ´sedan ska jag dra mig till förfest och sedan blir det utgång, fin fint !


Kommentarer
Postat av: Thomten

Är tomten verkligen barn till alla barnen??????

2011-09-30 @ 15:16:24
URL: http://juliathor.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0