hej va är det för nånting ?

godmorgon på er!

personligen har jag varit uppe sen klockan 8.. samma visa som igår på morgonen..
men men
gårkvällen va trevlig och rolig, vi började lite smått hemma hos mig med lite gacamole och vin, sedan drog vi till dragon där sebbe hade hyrt lokal, och då blev det mat och dans för hela slanten, mycket trevligt vill jag lova.. kvällen slutade med en korv på juneporten wiiiie, ganska tomt i plånkan nu dock...

men idag är det söndag - dagen man bara ligger i sängen och glor på tv.. snart kommer mina kära systrar för att äta den traditionella söndagsmiddagen.. har bett becca ta med sig mina och henne greys anatomy boxar, har blivit lite besatt av det programmet !

nu - fångarna på fortet



lite fint för mina gäster..


gänget samlades




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Ditt namn:
Lägg mig på minnet!

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0